سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبنما استخر

آب نما استخر به عنوان یکی از تجهیزات مهم در استخر نمای فوق العاده ای به استخر شما میبخشد. نمای زیبا و جذابی که توسط آبنماها و فواره‌ها ایجاد می‌شود، به محیط استخر زیبایی و جلوه‌ای خاص داده و این عناصر زیبا، از دید بازدیدکنندگان و استفاده‌کنندگان استخر، احساس آرامش و لذت بیشتری را به‌دست می‌دهند.

صدای آب‌ریزی و جریان آب در آبنماها و فواره‌ها، احساس آرامش و آرامش را ایجاد میکند و به عنوان یک منبع ترکیبی از صدا و حرکت، به محیط استخر حالتی آرام و دلپذیری بخشیده که معمولاً باعث کاهش استرس و افزایش خلق و خو می‌شود.

جریان آب در آبنماها و فواره‌ها باعث تحریک و تهویه آب در استخرشده و این جریان آب باعث می‌شود که آب به بهترین حالت اکسیژن‌رسانی شود و نگهداری کیفیت آب بهتر انجام شود.

آبنمای استخر از جمله وسایل و تجهیزات استخر است که در تزیین و چشم نواز کردن محیط پیرامونی استخر نقش زیادی دارد. آب یکی از عنصرهای ضروری برای داشتن محیط با طراوت و زیبا محسوب شده و از جلوه های زیبای بصری است که میتوان آن را به شکل طبیعی ایجاد کرد.

آبنما استخر

آبنمای استخر انواع متنوعی دارد که بیشتر آن از جنس استیل و مقدار کمی از آن از پلکسی گلس ساخته میشود.علت تفاوت قیمت آبنمای استخر مواد اولیه به کار رفته در تولید آن است .با استفاده از مواد درجه یک میتوان یک آبنما استخر عالی تولید کرد.

برای داشتن محیط‌های زیبا و باطراوت، عنصر آب یک عنصر ضروری است. آب در تمامی فرهنگ ها از گذشته تا اکنون نماد پاکی و روشنایی تلقی میشود.آب تداعی کننده ی حیات آرامش پاکیزگی و روشنایی است.

حرکت و جریان آب یکی از جلوه‌های زیبای بصری که می‌توان به صورت طبیعی ایجاد کرد، به حرکت درآوردن آب و انعکاس نور روی سطح آن است.این کار را می‌توان با استفاده از آبنما و فواره انجام داد.

خرید و قیمت آبنما استخر

جویبارهای طبیعی و آبشارها با نمای چشم نواز خود از دیرباز مورد توجه و علاقه ی انسان بوده است. در عصر ما استفاده از آبنما استخر و فواره یکی از ابزارهای کارآمدی است که جریان پرپیچ و خم و مواج آب را در هر محیطی ایجاد میکند.

آبنماها و فواره ها علاوه بر جلوه ی زیبایی که تولید میکنند همزمان به وسیله ی به گردش در آوردن آب با استفاده از پمپ شناور خود باعث دلپذیرتر شدن هوا و افزایش رطوبت موجود در هوا میشود. استفاده از آب نماها در پارک ها و باغ ها به عنوان یکی از چشم نوازترین زیبایی هایی بصری فضای سبز محیط را زیباتر میکند.قیمت آبنماهای استخر بستگی به مواد اولیه‌ای دارد که در تولید آنها استفاده می‌شود.

استفاده از مواد درجه یک، کیفیت و دوام بالایی را برای آبنما تضمین می‌کند، اما همچنین ممکن است هزینه‌های بیشتری را نیاز داشته باشد.به علاوه، طراحی، اندازه، پیچیدگی و سایر جزئیات طراحی آبنما همچنین می‌توانند به قیمت آن تاثیر بگذارند. از این رو، انتخاب آبنما به میزان بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

در نهایت، با توجه به اینکه آبنماها برای محیط استخر اهمیت زیادی دارند، پیشنهاد می‌شود تا با توجه به نیازها و امکانات مالی خود، آبنمای استخری با کیفیت و زیبا انتخاب کنید تا از لحظات خوش‌بینی و لذت بردن در کنار استخر لذت ببرید.

آبنما استخر

یکی از بهترین مکان های استفاده از آبنما استخر می باشد. استخرها علاوه بر آب بندی های لازم و نیز فضای لازم برای تاسیسات دارای سیستم تصفیه مناسب نیز می باشد. با اندکی ذوق و ابتکار در ساخت آبنما در استخر می توان یک استخر زیبا و جالب به وجود آورد و از نماهای آبی خاصی که ایجاد شده است لذت برد.

آب نما استخر همان طور که از نام آن پیداست از موارد پر استفاده در استخر است. استخرها علاوه بر تاسیسات آبی باید مقدار فضای لازم جهت به کارگیری سیستم تصفیه آب را دارا باشد. استفاده از آب نما استخر در ساخت استخر میتواند نمای بسیار زیبای آبی را در محیط آن ایجاد کند.

انواع آبنمای استخر نیز در چگونه دیده شدن نوع پاشیدن آب بسیار موثر است در ادامه به معرفی انواع آبنمای استخر میپردازیم:

خرید آبنما استخر انواع آبنما استخر از منظر پاشش آب

نحوه ی فوران و پرتاب شدن قطره های آب به شکل دهنه ی خارجی دستگاه آبنما بستگی دارد. به طور کلی انواع فواره های استخر را میتوان به سه دسته ی کلی پرکاربرد تقسیم کرد.

  • فواره‌های ریزشی Spill
  • فواره‌های جهنده Splash
  • فواره‌های پرتابی Spray

آب نماهای استخری از لحاظ نوع پاشیدن آب به دو دسته ی منظم formal و informal نامنظم تقسیم بندی میشوند. همچنین آبنماهای استخری از لحاظ نوع پاشش آب به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

آبنمای استخر منظم | قیمت خرید آبنما استخر
آبنمای استخر منظم از انواع ابنماهایی است که شکل آب در آن قرینه و مساوی است . جلوه های دیدنی آبنمای استخر منظم مشخص و معین است. آبنماهای دارای لبه برجسته علاوه بر زیباتر کردن جریان پاشیدن آب باعث افزایش امنیت نیز میشوند.

از موارد استفاده ی آبنماهای استخر منظم میتوان به بتن های صاف سنگ و فایبرگلاس در ابعاد مختلف اشاره کرد. پیشنهاد ما این است که در پارک ها و باغ ها و استخرهای عمومی آبنما استخر منظم استفاده شود.

آبنمای استخر غیرمنظم

آب نمای استخر نامنظم برخلاف شکل منظم آن طرح قرینه ای و منظم ندارد و طراحی آن به صورت انتزاعی خیالی سنتی و غیر هندسی است برای ساختن آب نما استخر نامنظم از موادی مانند خاک سنگ گیاهان طبیعی و مصنوعی استفاده میشود .

وسعت آب و میزان پاشش آب و قیمت خرید آبنما استخر بر اساس مساحت محیط و شرایطی محیطی استخر تعیین میشود.

نکاتی در مورد پاشش آب در مناطق مختلف
پرش آب در مناطق خشک باید نسبت به مناطق مرطوب بیشتر باشد. در مناطق با آب و هوای مرطوب ریزش و پرش آب میبایست تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

بر این اساس شرایط و شکل زمین از موارد موثری است که در استفاده از نوع منظم یا نامنظم آب نما استخر نقش کلیدی دارد و اشکال آبنما و فواره ها بر این اساس تعیین میشود.قیمت خرید آبنما استخر بر اساس نوع استخر، اندازه ی استخر و حجم آن تعیین میشود.

نکات خرید آبنما استخر

برای خرید آبنما استخر باید به نکات مهمی توجه داشت . در ادامه چندین نکاتی که باید هنگام خرید آب نمای استخر به آن توجه کنید را برای شما ذکر کرده ایم:

ارتفاع آبنما استخر و فواره ها نباید بیشتر از حد فاصل لبه ی استخر تا منبع فواره باشد. در صورت قرار گرفتن آبنما در معرض وزش باد میبایست از فواره های پر قدرت و کوتاه استفاده کنید. قطر استخر نیز میبایست حداقل به میزان دو برابر ارتفاع آب فواره باشد.

در صورتی که سر فواره ها پایین تر از سطح آب به کاربرود زیبایی چشم نواز تری ایجاد میکند. همچنین میتوان برای تغییر دادن آن از مجسمه های خاصی برای ایجاد کردن فواره استفاده کنید. وجود ماهی ها و گیاهان آب زی از جمله مواردی است که باید در هنگام تعبیه و نصب آبنما استخر به آن توجه کنید.

برای جلوه و نمایش آب نما استخر و فوارها در هنگام شب نورپردازی آن میبایست با اصول طراحی هماهنگ باشد و برای جلوه بخشیدن به مسیر فوران آب باید چراغ هایی در زیر محل ریزش آب تعبیه شود.

از دیگر نکات مهم در هنگام نصب آبنما استخر تنظیم درجه و شدت تابش نور از پایین به بالا است به نحوی که با ایجاد انعکاس حرکات آب در محوطه اطراف و شاخه ها برگ های گیاهان جلوه ی چشم نوازی در محیط ایجاد میکند.

قیمت آبنما استخر

در این بخش قصد داریم تا به بررسی آبنما استخر بپردازیم. قیمت آبنما استخر به طور کلی بر اساس سطح نازل، نوع پاشش و ارتفاع و عرض آبنما بستگی دارد. قیمت آبنما استخر در سایت آراز صنعت به روز بوده و متقاضیان خرید آبنما استخر میتوانند انواع آبنما استخر را با بهترین قیمت از سایت آراز صنعت سفارش بدهند.

 

سخن آخر:
فروشگاه آراز صنعت با ارائه ی خدمات آنلاین انواع تجهیزات مربوط به موتور خانه و استخر مانند انواع آبنما استخر را اختیار متقاضیان عزیز قرار داده است.

متقاضیان خرید آبنما استخر برای اطلاع از قیمت خرید آبنما استخر میتوانند به صفحه ی فروشگاه سایت آراز صنعت مراجعه کرده و با اطلاع از سایر محصولات مرتبط سفارش خود را ثبت و دریافت نمایید.همچنین میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان ما در شرکت آراز صنعت استفاده کنید.

پشتیبانی فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهای جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت


آبنما استخر چیست ؟

آبنما استخر از تجهیزات استخر است که در چشم نواز کردن و زیباسازی جریان آب تاثیر زیادی دارد.

چگونه خرید آبنما استخر را ثبت کنیم ؟

برای خرید آبنما استخر وارد سایت آراز صنعت شده و با ثبت سفارش خود ، انواع آبنما اسخر را سفارش دهید.

آبنما استخر چند مدل دارد؟

 

 

آبنما استخر دارای مدل های ریزشی ، جهنده ، پرتابی است. در این نوشته به بررسی کامل انواع آبنماهای استخر پرداخته ایم.